00:26 2011年4月29日星期五
FILL IN THE BLANK - TODAY



每一年的四月,我都不会有一天好日子过.

今年都不会例外,从头一天黑到最后一天.

不是发烧,就是倒霉,坏事连连.

连我家老姑都说我黑.

是不是要买花凉冲一冲?

== 头痛

一天到完,功课没完没了!

烦恼日月累积,迟早会有一天进精神病院!

不想读,不想读,不想考,不想考,不想想,不想想


我人生中生平第一次拿 SURAT AMARAN !

第一次,真的第一次!

令我又惊又喜 ==

谢谢我的垃圾学校啦!

谢谢你的情信啦

I will FILL IN THE BLANK to YOU!

这一天我永永远远都会记得!


有种感受从来都说不出

是不会表达,还是不想表达?

我自己也不懂的回答

` 是不会了解我的

因为你不是我,我很认真地说

恐怕难以寻找

不是我想放开,而是那更本不属于我的

若属于我,我真的不会轻易放弃

友情,并不是那么容易能建立好

而是双方拿出真心,才能有一段永固的友情

你个人拿出,对方不拿出,再多,也不是白费


最近,考试要到了

还没温习,还没准备

该怎么办?

烦到头顶了!




Life is a profound book. Other's notes cannot replace your own understanding. May you find and create something new in it.

I comfort myself like this: although I am in the lowest place, seeing nowflowers blossoming, I can always witness the romance when the petals fall downand fly in the wind.

标签: ,


Record ; Remind ; Reload


bio tag link misc


the Stupid says: Yeah

♦Have fun with the navis. :)
♦humongous reload sign to, as you know, reload.
♦do tag!!!
♦please view this layout in chrome. it doesn't look right in internet explorer, sorry.